سهرالليالي
منتدى سهرالليالى ♥♥ .... أحلى منتدى
مرحبا بك ....عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائها اهلا بك فى اسره منتدى ......... 🌺 سهرالليالى
احلامنا البسيطه لازم تجرى فى دمنا علشان نقدرنعيش ونحقق حلمنا♥♥.
المواضيع الأخيرة
مسابقه دينيه السبت سبتمبر 22, 2018 7:48 pmالعندليب
***بحبكم***الخميس سبتمبر 20, 2018 10:36 pmاسراء
فضائل المدينه المنوره الخميس سبتمبر 20, 2018 10:34 pmاسراء
منقوله لكنها اعجبتنى جدا الإثنين سبتمبر 10, 2018 11:17 pmمحمد السحرى
بعدك والشتاء السبت سبتمبر 08, 2018 11:26 pmمحمد السحرى
افلام adhamromancyالإثنين سبتمبر 03, 2018 6:39 amemy
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
2000 المساهمات
1321 المساهمات
1193 المساهمات
1073 المساهمات
1007 المساهمات
848 المساهمات
839 المساهمات
829 المساهمات
724 المساهمات
639 المساهمات
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 4 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 4 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

مُعاينة اللائحة بأكملها

شاطر
الطائر الحزين'
سوبر
سوبر
اوسمه :
ذكر
تقييم : 24

احلى ضحكة..؟

في الخميس ديسمبر 18, 2008 4:56 am

مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة

تهنئة محشش: بمناسبة عيد الام المبارك أهنئكم برمضان جعله الله عليكم زواجا سعيدا وكريسمس خير وكل عام وانتم بخير بمناسبة السنة الجاية مع تحيات جمعية مرضى الزهايمر

واحد مسطول ركب تاكسي فالسائق قال له ممكن تشوفلي الاشاره اليمين شغاله ولا لا فطلع المسطول رأسه من الشباك قال للسواق شغاله مش شغاله، شغاله مش شغاله، شغاله مش شغاله!!!

مسطول بيقول لصاحبه : يا أخى أمبارح دخلت فيلم هندى هايل بتاع راجل و ست ماشيين لقوا طفله فى اللفه خدوها و ربوها لغايه ما كبرت وفى الاخر طلعت أمهم

مرة واحد مسطول قابل واحد قاله الساعة كام قاله خمسة وخمسة فرد عليه المسطول وقاله ما تعرفشى تقول عشرة وخلاص

مسطول بيسأل واحدة اسمك إيه قالت له أسماء قالها ما فيش اسم محدد؟

ضابط المرور بيحقق فى حادث... سأل الاول .. فرد .. يا بية انا اديتة كلاكس .. واديتة انوار وصرخت فية علشان يبعد ومفيش فايده.. سأل التانى ... فرد ... يابية انا اعمل اية ، انا قاعد فى الكشك بتاعى