سهرالليالي
منتدى سهرالليالى ♥♥ .... أحلى منتدى
مرحبا بك ....عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائها اهلا بك فى اسره منتدى ......... 🌺 سهرالليالى
احلامنا البسيطه لازم تجرى فى دمنا علشان نقدرنعيش ونحقق حلمنا♥♥.

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

سهرالليالي
منتدى سهرالليالى ♥♥ .... أحلى منتدى
مرحبا بك ....عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائها اهلا بك فى اسره منتدى ......... 🌺 سهرالليالى
احلامنا البسيطه لازم تجرى فى دمنا علشان نقدرنعيش ونحقق حلمنا♥♥.
سهرالليالي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
المواضيع الأخيرة
السارق والمسروق من الثلاثاء مايو 10, 2022 12:26 amمحمد السحرى
الى كوفيد 19 كرونا الجمعة أبريل 01, 2022 12:27 amمحمد السحرى
من وحى حبك الخميس مارس 31, 2022 11:54 pmمحمد السحرى
أعجاز علمى فى سورة الكهفالسبت يناير 29, 2022 6:58 pmسهرالليالي
الزمالك فى الجولالثلاثاء سبتمبر 28, 2021 10:49 pmمحمد السحرى
םבםב ﷺ صلوا عليه وسلموا تسليما ﷺ ✿الثلاثاء فبراير 23, 2021 8:42 pmسهرالليالي
البرجر...............اعرفى ازاى تعمليه ف البيتالإثنين ديسمبر 28, 2020 8:25 pmساره
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
2108 المساهمات
1238 المساهمات
1109 المساهمات
1042 المساهمات
906 المساهمات
880 المساهمات
868 المساهمات
839 المساهمات
778 المساهمات
638 المساهمات
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 26 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 26 زائر

لا أحد

مُعاينة اللائحة بأكملها

الحريف
الحريف
سوبر
سوبر
اوسمه : صانع الضحكة $$$الحريف$$$ يقدم لكم اروع واحلى النكت 8ai61p3rjmhj
ذكر
العمل/الترفيه : الانترنت و شغلى
المزاج : حاليا عال العال
تقييم : 6
http://www.sahr2009.yoo7.com

صانع الضحكة $$$الحريف$$$ يقدم لكم اروع واحلى النكت Empty صانع الضحكة $$$الحريف$$$ يقدم لكم اروع واحلى النكت

الأحد أغسطس 31, 2008 4:43 pm
*واحد راح يشتري بيتزا فالراجل بتاع البيتزا بيقوله : اقطعه اك أربع قطع ولا تمانية يابيه ؟؟؟؟ ..قام قال له ثمانية .. عشان جعان قوى

صانع الضحكة $$$الحريف$$$ يقدم لكم اروع واحلى النكت Flowers-002صانع الضحكة $$$الحريف$$$ يقدم لكم اروع واحلى النكت Flowers-002...

صانع الضحكة $$$الحريف$$$ يقدم لكم اروع واحلى النكت Black%20rose3

لا يتطلب الأمر مناسبة
كي تعبر لشخص عن إمتنانك لوجوده ...
فجميل أن تُسجَّل المعاني الصادقة دوماً,,وبدون مناسبات!...

*مره حرامى سرق فرخه وراح يكله على شط النيل فشافه عسكرى وقل له مسكتك ياحرامى الفراخ ، والريش جنبك اهو ... فقال له الحرامى لا ياشويش دى نزلت تستحمى وقالت لى خلى باللك من هدومى

*فرخة شربت مية مغليه باضت بيض مسلوق

*واحد ركب اوتوبيس قعد جنب واحد ، شويه وجه الكمسري يقول للراجل اللي جانبه تذاكر قاله ابونيه ... فماخدش منه فلوس.... فصاحبنا عجبته الفكرة قوى ... ركب مرة تانية مع مراته و ابنه... فالكمسري قاله تذاكر قاله انا ابونيه و دي ام نيه و ده نيه بذات نفسه

*واحد عصبى إتجوز واحده عصبيه الدكتور بيولد مراته..نزل الواديقول للدكتور إبعد إنت أنا هانزل لوحدى

*مره واحد بيقول لمراته انا بحب فيتراك اوى قالت له وانا بحب سمير اوى قالها ياوليه فيتراك ده مربى قالت وسمير ده عسل

*واحد طويل شرب لبن مات ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عشان صلاحيته انتهت قبل ما يوصل بطنه

*واحد بخيل راح يزور مامته فى المستشفى لقى على الباب كلمة ادفع ...... قال ازورها بقى لما تروّح البيت

*واحد دماغه مليانه حشرات راح للدكتور قاله يادكتور عاوز اطّلع الحشرات اللى فى راسى... قاله افتح المروحه على الاخر واقعد ادمها هيطير منك الحشرات ، عمل كده وبعدين نام وصحى سمع صوت الحشرات بيقول امبارح كان فيه عاصفه لكن محدش مننا مات ... راح تانى للدكتور قاله منفعش الحل ده ، الدكتور قاله خلاص اركب عربيه واطلع على اخر سرعه وطلع دماغك من الشباك ...عمل كده وهو مروح من عند الدكتور وروح نام وصحى سمعهم بيقولوا امبارح حصل عاصفه شديده قوى ومافيش حد مات .... قام رايح للدكتور تانى وقاله الحل منفعش انا عاوز اخلص بقى .... قاله مفيش الاّ حل واحد ، تعد جمب واحد وتحط راسك فى راسه... و الحشرات هتروح منك .... ام راح عمل كده ونام وصحى الصبح سمعهم بيقولوا امبارح كان فى حرب جامدة مع قبيله تانية لكن محدش مننا مات ، واسرنا 500 من القبيلة التانية

*واحد دخل جنينة الحيوانات ودخّل راسه في قفص الاسد، الحارس جري عليه وقاله انت بتعمل ايه يا مجنون ؟؟؟؟ قاله : ايه يابا .. يعني هناكله

*واحد غبى عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى 500 .......... فمكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدأ يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل للــــ 199 ... جـاه النوم … راح قـيام بسرعة وغـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

*مضيفة طيارة بتسأل راكب ... تحب انزل لك عشاء كامل ؟؟؟؟ رد عليها : ليه هو كامل مش حيتعشى!!!

*سواق تاكسى ركبت معاة واحدة حلوة قال لها تعرفى تسوقى قالت لة لا .. قال لها انا تسوقى

*واحد قتل حماته وفى القسم الظابط بيسأله اسمك ايه؟ قال له: اكتب فاعل خير .... انا مش بحب التفاخر

*قال الشاعر :ليس كل ما يذاكره الطالب يفهمه ...... وانما تأتي الامتحانات بما لا تحتوي الكتب ;)

*أغبيه راحو يلعبو بلياردو، واحد منهم وقف فوق الطرابيزة وقال لهم انا الجوووووون

*واحدة حامل ولدت بنت الساعة خامسة الفجر .. جه جوزها وجاب البندقية و ... طخ البنت ........ وقال لأمها ماعندناش بنات تيجي في انصاص الليالى ....!!!

*واحد اشترى موزة لقاها معوجة.... راح رجعها

*سال المدرس التلميذ : فى عام 1769 ولد شخص هام فى تاريخ فرنسا فمن هو ؟ اجاب التلميذ : نابليون يا استاذ ... ثم سال المدرس : وفى عام 1772 كان هناك حدث اخر ....... أجاب التلميذ : اصبح عمر نابليون 3 سنوات

*قائد جيش بيقول لجنوده ... العدو من امامنا ومن خلفنا وعلى يميننا وعلى يسارنا ... يبقى مش هيفلت مننا المره دى

*واحد راح حديقه الحيوان بص للنسر وقال نفسى اعرف الحكومة بتختم بيك إزاى

*مصمم مواقع حلل دمه طلع فصيلته من النوع
http

*واحد عنده كلب راح عند بتاع البواجير قال لة الكلب ده بيهب فى وشى

*مرة واحد عايز يحتفل بعيد الطفولة ..... راح عملها علي روحه

*أستاذ كيمياء راح يشوف نتيجة ابنه لقاها ..... راسب أزرق

*حرامي خبطتة عربيه ... قالوا له م أخدتش النمرة ليه ؟؟؟؟؟ قال لهم اصلها كانت ممسوكة بمسامير

*الراديو:والاعب بيشوط بمشط رجله يااااااااااه بتيجى في المقص صبي الحلاق:إلحق يا معلم بيلعبوا في العدة

*واحد قابل واحد قلة انا كنت قاعد فى البلكونة وقعت عليا حلمبوحة رد التانى وقلة يعنى اية بلكونة

*الزوجه لزوجها : ياريتنى جريدة عشان اكون فى ايدك كل يوم الزوج: ياريتك نتيجة اغيرها كل سنة .....

*مره استاذ بيقول للناظر..... الطلبه بينطوا من على السور..... الناظر قال له : هدوه

يااااااااارب النكت تعجبكم واشوف ردودكم

وممكن طلب/ تحددولى احسن 3 نكت فى ال30 نكت دول

صانع الضحكة / الحريف
سهرالليالي
سهرالليالي
Admin
Admin
اوسمه : صانع الضحكة $$$الحريف$$$ يقدم لكم اروع واحلى النكت 27ohssnvfpnk
انثى
تاريخ الميلاد : 20/11/1990
المزاج : مرح .ابتسامه دائمه . نشيطه
تقييم : 297
https://sahr2009.yoo7.com

صانع الضحكة $$$الحريف$$$ يقدم لكم اروع واحلى النكت Empty رد: صانع الضحكة $$$الحريف$$$ يقدم لكم اروع واحلى النكت

الإثنين سبتمبر 01, 2008 2:35 am
صانع الضحكة $$$الحريف$$$ يقدم لكم اروع واحلى النكت Black%20rose3

لا يتطلب الأمر مناسبة
كي تعبر لشخص عن إمتنانك لوجوده ...
فجميل أن تُسجَّل المعاني الصادقة دوماً,,وبدون مناسبات!...جميله فعلا صانع الضحكة $$$الحريف$$$ يقدم لكم اروع واحلى النكت Flowers-002صانع الضحكة $$$الحريف$$$ يقدم لكم اروع واحلى النكت Flowers-002
الحريف
الحريف
سوبر
سوبر
اوسمه : صانع الضحكة $$$الحريف$$$ يقدم لكم اروع واحلى النكت 8ai61p3rjmhj
ذكر
العمل/الترفيه : الانترنت و شغلى
المزاج : حاليا عال العال
تقييم : 6
http://www.sahr2009.yoo7.com

صانع الضحكة $$$الحريف$$$ يقدم لكم اروع واحلى النكت Empty رد: صانع الضحكة $$$الحريف$$$ يقدم لكم اروع واحلى النكت

الخميس نوفمبر 06, 2008 7:51 pm
شكرا يا اجمل سهورة على زوقك